2013. március 19., kedd

Szaniszló tartsa meg a díjat!

Balog Zoltán mindenhogy beszopja...

Oda adta Szaniszlónak a Táncsics-díjat, huhogott a baloldal. (félig meddig jogosan)

Visszaveszi Szaniszlótól a Táncsics-díjat, huhog a baloldal, hogy Balog szavahihetetlen, komolytalanná teszi a díjat.

Namármost, én azt merem tanácsolni a nagy Szaniszló "kárpátokkigőzőlgése" Ferencnek, hogy ne adja vissza az elismerést. A Táncsics-díj ugyanis, -egy két díjazottól eltekintve- pontosan a Szaniszló féléknek van kitalálva. Kicsit pontosítok.. A Táncsics-díjnak nincs létjogosultsága, ugyanis a kormány ne osztogasson újságírói díjakat, mert az újságírás egy független műfaj (LENNE), így egy olyan díj ami politikai szempontok szerint kerül kiosztásra, annak kétes értéke van.

Egyébként nekem Rangos Katalin semmivel nem hitelesebb mint Szaniszló Ferenc, az egyik egy összeesküvés-elméleteket gyártó cigánygyűlölő antiszemita, a másik egy demagóg elfogult posztkommunista, a szakma szégyenei.


Molnár levele Szaniszlónak:


"Tisztelt Szaniszló Ferenc!
2013. március 15-e alkalmából Táncsics-díjat adományoztam Önnek a Magyar Újságírók Közössége felterjesztése alapján. Döntésemmel elsősorban azt a munkát szándékoztam elismerni, melyet külpolitikai újságíróként végzett, amikor az egykori szovjet térségből és balkáni háborúból tudósított.
A döntés meghozatalát követően értesültem azokról, az elmúlt években tett kijelentéseiről, melyekkel nem tudok azonosulni, mert szemben állnak az általam és a Kormány által képviselt értékekkel.
Rossz döntésemet a nyilvánosság előtt is rögtön beláttam. Más eszközöm nem lévén, ezúton kérem arra, szíveskedjen visszaadni az Önnek általam, tévedésből megítélt Táncsics-díjat.
Bízom bölcs döntésében.
Budapest, 2013. március 19.
Üdvözlettel:
Balog Zoltán”

forrás: mandiner


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése