2013. március 5., kedd

Kaptam egy levelet, a feladó Szanyi Tibor

Nem, nem szatíra következik, hanem a maga a valóság. Ma délután Szanyi Tibor Facebook oldalára linkeltem ki egy bejegyzésem. A Szanyi Saga az >>>ITT<<< szóra kattintva olvasható. Bár a a bejegyzés Szanyival indult és vele is fejeződik be, a lényege a politikai kultúra lett volna. (illetve annak hiánya)
Aki elolvasta az előzményeket, az azt gondolhatja, hogy már rég törölve lettem a Szanyi Klubból, de az bizony rosszúl gondolja. Szanyi Tibor utána járt, visszakereste a Magyar Nemzet nagy bocsánatkérését és elküldte nekem, a névtelen bloggernek. (tőlem is bocsánatkérést remélve. bár a válasza alapján begyűjtött már vagy tucatot, ahhoz képest elég sok ideig tartott találni egyet) 

A két évvel ezelőtti MNO cikk ITT



Tisztelt Szanyi Képviselő, 

bocsánatot kell kérnem öntől, igaza volt. Maga tökéletes példázata a magyar politikai elitnek, már ami a kultúrált diskúrzust jelenti. Maga nem mondott olyat Orbán Viktor feleségére, hogy "megellett", maga csupán reflexből anyázott, ami már mindjárt más. Pontosítok, azt írta "Az anyád és te vagytok seggfejek!"

Örülök, hogy van miből választanom, 

Tisztelettel

UPDATE!


Gondoltam hivatkozhatok az írásomban a képviselő által linkelt anyagra, de úgy néz ki kétségbe kellett volna vonnom a szavait, mivel utólag derült ki, hogy (szerinte) az sem fedi a teljes valóságot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése